اسپاگتی با سس گوجه فرنگی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
هنردست
دارا ی کارشناسی حسابداری از دانشگاه ازاد





وقتی اسم اسپاگتی را می شنویم ناخوداگاه یاد کشور ایتالیا می افتیم. هر چند که امروزه اسپاگتی در همه کشورها و با توجه به ذائقه خاص هر کشور طبخ می شود. امروز می خواهیم طرز تهیه یک اسپاگتی کاملا ایتالیایی را به شما آموزش بدهیم. این اسپاگتی به دلیل داشتن ادویه های متفاوت و زیاد بسیار خوشمزه است.

این اسپاگتی را با این میزان مواد می توانید برای 4 نفر بپزید.

برای تهیه این پاستا، ابتدا چهار گوجه فرنگی درسته را پوست می کنیم و با 2 لیوان آب و پودر سیر 5 تا 7 دقیقه می پزیم، آب گوجه ها زیاد باشد چون می خواهیم با این گوجه ها سس درست کنیم.

در قابلمه دیگری 750 گرم اسپاگتی را با کمی نمک به مدت 10 دقیقه می پزیم و آبکش می کنیم.

در این مدت 500 گرم ژامبون ( با هر طعمی که دوست دارید ) را خرد کرده و در کره تفت می دهیم و به آن ادویه هایی مثل زردچوبه، فلفل سیاه، تندوری، گاراماسالا، نمک و آویشن را اضافه می کنیم.

حالا وقت اضافه کردن سس به ژامبون است، اگر شما غذای تند دوست دارید، می توانید از سس تاباسکوی تند استفاده کنید و اگر ذائقه شما با غذاهای تند جور نیست، می توانید از کچاپ معمولی استفاده کنید.

گوجه فرنگی های پخته شده را با گوشت کوب برقی به صورت پوره در بیاورید و پاستای آبکش شده را به آن اضافه کنید و خوب به هم بزنید و بگذارید به مدت 5 دقیقه روی گاز بماند.

حالا اسپاگتی را در ظرف مورد نظر ریخته و ژامبون ها را روی آن بریزید. اگر دوست داشتید می توانید روی آن کمی هم پنیر گودا یا پارمسان بریزید. برای بهتر شدن طعم اسپاگتی می توانید کمی جعفری و یا ریحان خورد شده به آن اضافه کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 12:40 ::  نويسنده : فریبا